mandag 8. juni 2009

Ei travel helg

Flott konsert med Cathrine fredag kveld .Vi starta lørdag med festivalfrokost – Anita skulle synge, og det måtte vi få med. Dårlig lydopptak, men bestemor legger ut skrytevideo likevel..

Etterpå dro vi rett til Morskogen ved Mjøsa for å feire onkel Bjørns 90 årsadag. Her var det full fres fra første stund – ca 40 gjester, 4 hunder, masse god mat og vin. Bursdagsbarnet var en av de siste som la seg, da var klokka halv tre. Veldig sprek og tøff 90 åring !

onkel 013

Etter deilig utefrokost søndag dro vi videre til Oslo for å besøke smådamene der.

onkel 037

På heimtur fikk vi noen skikkelige regnskyll. Så bar det på Låplassen for å hente Kango. Han så ut til å være vel ivaretatt, men var VELDIG glad da vi kom. Han hadde jo sovi aleine heime i hundegården for føste gang. Staakars…….

5 kommentarer:

  1. Oi Oi, for ei stemme og gehør ho har!! Det var ikke en enkel sang å synge heller, det der! Du har all verdens grunn til å være stolt bestemor :o)

    Nalle hadde likt å hatt med seg kompisen til Drammen! Men det spørs om ikke Kango hadde det vel så bra heime :o)

    SvarSlett
  2. Du har all grunn til å være en stolt bestemor:o)))

    Kaller du deg bestemor eller??? Jeg fikk på min burdag vite at det er en gutt som jeg blir bestemor til:o)))Mitt første barnebarn.

    Er litt i tvil om jeg skal være bestemor eller farmor, jeg synes det er koseligere med bestemor, men her i Stavanger er alle enten farmor eller mormor.
    Når jeg sier jeg vil være bestemor til bekjente så rynkes det på nesa, det høres sååå gammmelt ut, men jeg har jo litt lyst til å være bestemor, trenger jo ikke være det som alle andre er ;o)

    SvarSlett
  3. Det er veldig trivelig å være bestemor. Du kan glede deg !

    SvarSlett
  4. Nå må du se her... http://nalleogkango.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Åhhh, så nydelig sunget av barnebarnet Berit !
    Jeg kom meg ikke tidsnok bort på Torget lørdag til å få med meg det der (måtte spa ut musikere fra heimen ;D) Visste ikke du også hadde en sangstjerne i rekken, men NÅ vet jeg :)
    Vi er alltid litt trege med å få med oss ting, men måtte bare få sagt at dette var kjempebra!
    Du kan bare sole deg i glansen :)

    SvarSlett


Julestemning på fjellet