mandag 12. januar 2009

MANDAG 12. JANUAR





Kango og jeg prøvde oss i løypa oppe i skogen torsdag, men det var litt for lite snø.


Dro til Oslo torsdag kveld, hadde ordna meg fri fredag. Fredagen gikk med til shopping - dvs vandring på salg. Fikk kjøpt vinterjakke til halv pris. Men jeg blir så sliten av butikker og det var godt å komme opp på Ekeberg til ro og fred og unger. Lørdag var det klipp på programmet. Line som eier Voxx frisører på Majorstua har vært min faste i sikkert 15 år nå, og jeg TØR ikke bytte frisør.


Heim igjen lørdag kveld . Søndag kasta jeg ut juletreet og støvsugde og vaska. DET trengtes !! Etterpå Haughaplassan rundt med Kango. Traff Berit og Halvor Asle med alle tre hundene løse, og det gikk bra. Kango står fint og lar seg lukte på. Når vi så har passert, setter han igang og bråke - men da er vi jo heldigvis forbi...


I dag våkna vi til sørgelig regnvær. Heldigvis ble det bedre utover dagen, og vi fikk oss en ettermiddagstur i skogen (Med piggsko) I morgo skal vi gå med Nalle og Nøve på Nes igjen, vi gleder oss !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Julestemning på fjellet