torsdag 23. april 2009

Vårslepp – gutta boys møter en noe aldrende frøken Kazy og blir satt på plass.

I ettermiddag var det liv på markedsplassen – frøken Kazy ble sluppet løs sammen med gutta boys. Det gikk forbausende bra – dama satte gutta på plass.

Mozart og Kango gikk i en liten krangel etter ei stund, og Nalle blanda seg selvfølgelig inn… men etterpå var de like fine venner. Tøfft å gå tur etterpå – MED dame !

Bildene ble så som så, det er mulig fotografen var litt anspent……

DSCN1322 DSCN1311

DSCN1315

DSCN1318

3 kommentarer:

  1. Herlige Kazy, som satt mannfolka på plass:o) Ikke rart de ble litt sure, og lot det gå utover hverandre (de er i hvertfall gentlemen, som ikke tar dama;o)

    Milli sier: "KANGO, NESTE LAMMING, KOM OG HENT MEG!!! 2 ROM OG GREIER......

    SvarSlett
  2. Hm..noe aldrende dame?! Bare 8 år, og jomfru selvfølgelig ;o) Ho har nok satt gutta på plass før!

    Dette var iallefall kjempeartig for oss gamle kjerringer!!

    SvarSlett
  3. Guttaboys vet å oppføre seg med damer...flinke gutter det...må jo tross alt vise at de er gutter...;o)
    He he, like god fotograf som jeg, er du Berit:D
    Ikke lett å ta bilder når hundene beveger på seg hele tiden... det jeg gjorde nå sist var å lære meg å stille inn kamera så det klikket 3 bilder i serie hver gang, dermed ble det noen brukbare.
    Veldig godt hjelpemiddel det;o) da fikk jeg flere bilder med hundene i fokus, istede for bilder hvor hunden var på vei ut/ute av bilde:o)

    SvarSlett


Julestemning på fjellet