torsdag 7. mai 2009

Vendelaromansen fortsetter

Ny runde med intens flørting i kveld, men det var det. Da hun reiste igjen i kveld, satt Kango og uuulte.. Det spørs om det blir noe resultat av dette – vi begynner å tvile. I morgen skal Vendela på tur, men vi gjør et forsøk igjen på lørdag. Søndag må vi vel konsentrere oss om barnebarnets konfirmasjon .( Festen skal være på hytta og i dag lå snøen langt ned i lia, så det kan jo bli spennede på sommerdekk. )

For Kango er jo dette bare helt topp, i kveld gikk han faktisk og trippa og venta på besøk. Og jeg vil jo tro det er nyttig erfaring uansett. Eller ?

3 kommentarer:

  1. Puh, der kom den jo:o) Jeg ble nesten litt bekymra for at jeg ikke skulle få dagens oppdatering;o)

    Jeg tror at dette går bra jeg. Om ikke denne gangen, så sikkert neste gang. Det er jo greit å være nabo med dama, sånn at stevnemøtene går litt greiere:o)

    SvarSlett
  2. Kango har det helt topp uansett, la det aldri ta slutt! Han vil vente med lengsel og smerte på sin utvalgte hver kveld, bak plankestabbel'n..
    Det går nok bra, ho er jo helt betatt av karen ;o)

    SvarSlett
  3. Ho er jo klar som et egg jenta..kanskje dere skulle hjulpet kango litt? Det gjør ikke noe om dere holder tispa litt når hun er så villig. Kango er jo nybegynner, og forstår tydeligvis ikke helt hva han skal gjøre...Han har kanskje fått kjeft for å "ri" på andre hunder før? Og når dere står og nistirrer så er det ikke sikkert at han tar sjansen. Hva med å la turtekduene være i fred et sted der dere kan følge med på avstand? Men prøv først å hjelpe kango litt, og oppmuntre han til å "bestige".

    Lykke til i alefall...på filmen kan du se hvor klar hun er, halen går til siden, hun snur hode vekk og slikker seg i munnviken...alle 3 tegnene som skal gi Kongo klarsignalet. venter dere lengre kan det fort bli for sent.

    Bare noen tips fra meg, ikke alltid det er så enkelt med den parringen....lykke til!

    SvarSlett


Julestemning på fjellet