lørdag 21. mars 2009

Siden sist

Sist lørdag : Tur med Fia og Turid fra blatmyrkroken på Veståsen på Ål – via Buhovd, Dyna,Ranten,Synstevatn, Liaset, Båtstjernlia og hyttene våre. En kjempetur, klart,stille vær og silkeføre. Nesten 4 mil, tror ikke jeg hadde tatt turen uten Kango hjelpemotor. Fia var just ferdig med løpetid – med henne foran gikk det greitt framover. bakkene opp fra Synstevatn var litt seige både for damer og hunder, men vi kom da fram. Gunnar kom oss i møte, og Ørjan hadde laget middag. DSCN0500 bedre kan en ikke ha det.

Søndag var været like flott. Gunnar gikk til Hallingnatten, Jeg og Kango ikke fullt så langt. Hedvig og Odd kom med kyllingsuppe – bare luksus denne helga !

Tirsdag skoleskitur til Frøysokstølen og Holtelifjell. Nå var føret skarpt og løypene dårlige. Det endte med et skulderbrudd, kollega Marit stupte på hodet og var skikkelig uheldig.

Onsdag kom Marianne på toget sammen de to minste jentene. Koselig med besøk ! De ble kjørt på hytta fredag der de tok imot resten av familien med gjester.

Lørdag tok jeg og Kango er tidlig skitur, sola kom ikke før vi var heime igjen. Men det var mildt vær og fint klisterføre. Om ettermiddagen tok jeg regnskapet for jan/feb. Nå må jeg snart ta årsoppgjør, skjemaer, næringsoppgave  og sjølmelding. Huffhuffhuff

Artig på Facebook: Vi har fått kontakt med Randi som vi kjøpte Kango av. Han er nå halvbror til 2 ukergamle valper. Jeg blir litt valpesjuk…. Vi har også fått kontakt med kangos bror som heter Rambo og er neste prikk lik !

Nå ser vi fram til å møte nalle og Nøve til uka.

 

1 kommentar:

  1. Hei på dere :o)
    Herlig å være tilbake...
    Dere har hatt ei fin uke! Så innmari artig at dere har fått kontakt med Kangos søsken! Kanskje vi får se bilde av broren hans? Eller treffe ham??
    Uansett Kango, vi sees på onsdag! Løfte fra Nalle ;o)

    SvarSlett


Julestemning på fjellet